v. Anni & Winnie

Reklamations- og fortrydelsesret

Reklamationsret:
Uldportalen yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. REKLAMATION KAN IKKE SKE FRA RYGER HJEM. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening eller ved ringe vedligeholdelse og forkert pleje.
Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Uldportalen indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder Uldportalen returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Uldportalen I/S
v/Anni & Winnie
Neder Jerstalvej 7
6541 Bevtoft

Email: anni-winnie@hotmail.com

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Uldportalen har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Fortrydelsesret:
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages eller fra den dag du modtager ordrebekræftelsen, hvis du modtager denne efter varerne.

Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den.

Fortrydelse kan også ske ved at nægte modtagelse af varen eller ved at aflevere varen personligt i Uldportalen. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Følgende oplysning skal offentliggøres:

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Uldportalen.dk, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Bopæl i et andet EU-Land.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse anni-winnie@hotmail.com.

For praktiske detaljer - se punktet "Reklamation og varereturnering".


Klik her for vores mobilside